.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میرتاج‌الدینی:
انتقادهای غیرمنصفانه از دولت فضا را مسموم می‌کند
مسؤول مرکز امور روحانیت رییس‌جمهور با بیان اینکه انتقادهای تند و غیرمنصفانه فضا را مسموم می‌کند، گفت: انتقادهای راهگشا خوب است اما اگر از جاده انصاف خارج شوند و همه مشکلات را به دوش دولت بیندازند، خلاف واقع است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام میر‌تاج‌الدینی معاون رییس جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در شرایط حساس داخلی و خارجی قرار گرفته است، اظهار داشت: روحانیت در این شرایط همواره نقش برجسته ای از خود ارائه می‌دهد، نقشی که بیش از 30 سال گذشته روحانیت در فراز و نشیب‌ها ایفا کرده، در صف اول صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: قم مهد اجتهاد، علم، دانش و خاستگاه انقلاب اسلامی است و مراجع، علما و روحانیت قم همیشه در صف اول صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند و در این شرایط خاص هم چنین انتظاری از مراجع، علما و روحانیون می‌رود.

مسئول مرکز امور روحانیت ریاست جمهوری با بیان اینکه در این شرایط حساس رویکرد اصلی دشمن مقابله با نظام اسلامی از راه جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: شرایط جنگ اقتصادی با جنگ نظامی متفاوت بوده و تاثیر آن فقط محدود به چند شهر و استان نخواهد بود.

میرتاج‌الدینی با تأکید بر اینکه روحانیت باید در این شرایط حساس رسالت خاص خود را احراز کند، گفت: روحانیت باید در این شرایط در عرصه حضور فعال داشته و تنویر افکار عمومی را بر عهده بگیرد.

وی افزود: برخی گمان می‌کنند، اگر در مسائل اقتصادی انتقاد کنند مردم راضی خواهند شد در حالی که انتقادهای تند و غیرمنصفانه فضا را مسموم می‌کند و البته انتقادهای راهگشا خوب است اما اگر از جاده انصاف خارج شوند و همه مشکلات را به دوش دولت بیندازند، خلاف واقع است.

میر تاج الدینی با اشاره به اینکه برخی دولت را محکوم به تعلل در مسائل اقتصادی می‌کنند، خاطر نشان کرد: دولتی که هفت سال با سختی کار کرده سه دوره سفر استانی داشته و رهبر انقلاب بارها اقدامات آن را تایید کرده‌اند و هدف اصلی آن رفع مشکلات مردم بوده و تصمیم و اراده این دولت برای توزیع ثروت در سراسر کشور بوده است معقول نیست که در سال پایانی با تعلل هفت سال کار و تلاش بی‌وقفه خود را خراب کند و چنین موضع‌گیری‌هایی با هدف تخریب صورت می‌گیرد.

وی افزود: روحانیت باید به طرف آرام کردن فضای روانی جامعه و حمایت از مجریان حرکت کند و همچنین برای حل مشکلات مردم راهکار ارائه دهد.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: راهبرد دولت در مواجهه با مشکلات اقتصادی در درجه اول، مقابله همه‌جانبه با کار و تلاش جدی و شبانه‌روزی است و در کنار آن به توزیع و تبیین مشکلات برای افکار عمومی خواهد پرداخت.

معاون اجرایی رییس جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به اینکه سوال از دکتر احمدی نژاد را به نفع مصالح کشور و مسایل اقتصادی نمی‌دانیم، تأکید کرد: با توجه به اینکه این سوال مطرح شده رییس‌جمهور و دولت آمادگی کامل دارد که برای مردم درباره مشکلات اقتصادی توضیح دهد.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه روحانیون و مشاورین روحانیت در استان‌ها قبل از تنویر افکار عمومی باید در تنویر افکار نخبگان در خصوص مشکلات اقتصادی گام بردارند، تصریح کرد: با برگزاری جلسات ویژه در استان‌ها و رابطه با علما و روحانیون باید مشکلات اقتصادی برای آنها تبیین شود.

مسئول مرکز امور روحانیت ریاست جمهوری با بیان اینکه 30 تا 50 درصد اقتصاد مقاومتی مقابله با عملیات روانی دشمن است، اظهار داشت: تبیین اقتصاد مقاومتی برای نخبگان و آحاد مردم می‌تواند با کمک روحانیت در استان‌ها انجام شود که در رفع مشکلات اقتصادی مردم و کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.